Hodnocení obchodu

4,9 1143 hodnocení
5
1083x
4
41x
3
17x
2
1x
1
1x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Výpis hodnocení

D Avatar autora Daniela | 20.12.2020
Jsem velice spokojená i v téhle těžké době balíček přišel opravdu brzo a králiček Bing je nádherný :)
Avatar autora | 19.12.2020
Jsem velice spokojená balíček jsem měla za dva dny doma a barvy jsou opravdu krásné. Doporučuji.
M Avatar autora Marie | 19.12.2020
jsem velmi spokojená
H Avatar autora Hana | 18.12.2020
Velmi spokojení, zboží dorazilo v pořádku a hlavně hodně brzy. DOPORUČUJI
JP Avatar autora Jan Polešovský | 18.12.2020
Ano,jsem spokojen velmi.
J Avatar autora Jirka - Harrachov | 18.12.2020
V mém případě bylo objednané zboží vyřízeno a obratem doručeno k mojí spokojenosti : Jirka - Harrachov
Avatar autora | 17.12.2020
+ všeO.K.

Avatar autora | 17.12.2020
Všechno proběhlo v pořádku.
Avatar autora | 16.12.2020
Zboží perfektní, velmi rychlé dodání zboží.
KN Avatar autora Kateřina Novotná | 14.12.2020
super rychlí
Avatar autora | 14.12.2020
Velice rychle dodani pres zasilkovnu,skvela komunikace obchodu
P Avatar autora Pavla | 14.12.2020
Extra rychle dodani, mala byla s darku nadsena. Dekuji
Avatar autora | 13.12.2020
+ rychlé dodání,bez záměny výrobků
- nevím

Zatím jednorázová zkušenost
Avatar autora | 12.12.2020
+ Rychlost vyřízení objednávky, ale hlavně reklamace ... viz dále

Jako velkou výhodu uvádím rychlost vyřízení reklamace. Ze 4 objednaných a doručených výrobků byly, bohužel, 2 vadné. Na tlf lince jsem domluvila postup při vyřízení reklamace formou příslušného reklamačního protokolu, ke kterému jsem navíc připojila svůj dopis s návrhy řešení reklamace a požádala jsem o vstřícnost při rychlosti jejího vyřízení zejména s ohledem na to, že jsem výrobky kupovala jako vánoční dárky (znám zákonnou lhůtu pro vyřízení reklamace). Obchod mi zboží během 3 dnů po přijetí reklamace vyměnil a zaslal zpět. To je samozřejmě plus. Nepříjemnou skutečností, která de facto všechny reklamace provází, je, že jsem za poštovné zaplatila 270,- korun. A požadovat je, v tomto případě tedy po oprávněné reklamaci, znamená další psaní a čas, to si asi - podle mne - většina spotřebitelů rozmyslí, samozřejmě ve svůj neprospěch. Obvykle se všichni spokojí s tím, že reklamace byla uznána oprávněnou a jsou spokojeni ... Otázkou tedy je, jestli toto nelze v případě oprávněné reklamace řešit jiným způsobem. Např. s dodáním nového zboží, nebo v případě oprávněného odstoupení od smlouvy, tedy v případech, kdy bude reklamace uznána za oprávněnou, rovnou vyzvat zákazníka k zaslání dokladu o úhradě poštovného spolu se sdělením čísla bankovního účtu, na který by pak obchod příslušnou částku poslal. Vím, bylo by to proti ekonomickým zájmům obchodu (ů), pokud ale všechny údajně zajímá spokojenost zákazníků a posílají jim dotazníky, aby mohly zejména kladné odpovědi zveřejňovat ve svých referencích, tak si myslím, že právě tato výše popsaná skutečnost by jim velmi výrazným způsobem zlepšila jejich obchodní postavení v široké konkurenci, protože by se velmi výrazně, a to skutečně ve prospěch svých zákazníků, odlišovaly. Můj názor.
OT Avatar autora Oldřich Trneček | 11.12.2020
Výborná a rychlá komunikace. Doporučuji !
Avatar autora | 11.12.2020
R Avatar autora Renáta | 10.12.2020
Rychlé dodání, bohužel zboží dorazilo v jiné barvě. Kvalitou výrobku si také nejsem jistá. Zboží hned po objednávce bylo staženo z prodeje....
M Avatar autora Markéta | 10.12.2020
Velmi rychle dodáno
Avatar autora | 10.12.2020
Spokojenost.
Avatar autora | 9.12.2020
Velmi spokojená, rychlé dodání,

Ovládací prvky výpisu

1143 položek celkem