Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
D
Daniela
Jsem velice spokojená i v téhle těžké době balíček přišel opravdu brzo a králiček Bing je nádherný :)
Jsem velice spokojená balíček jsem měla za dva dny doma a barvy jsou opravdu krásné. Doporučuji.
M
Marie
jsem velmi spokojená
H
Hana
Velmi spokojení, zboží dorazilo v pořádku a hlavně hodně brzy. DOPORUČUJI
JP
Jan Polešovský
Ano,jsem spokojen velmi.
J
Jirka - Harrachov
V mém případě bylo objednané zboží vyřízeno a obratem doručeno k mojí spokojenosti : Jirka - Harrachov
Všechno proběhlo v pořádku.
Zboží perfektní, velmi rychlé dodání zboží.
KN
Kateřina Novotná
super rychlí
Velice rychle dodani pres zasilkovnu,skvela komunikace obchodu
P
Pavla
Extra rychle dodani, mala byla s darku nadsena. Dekuji
Zatím jednorázová zkušenost
Jako velkou výhodu uvádím rychlost vyřízení reklamace. Ze 4 objednaných a doručených výrobků byly, bohužel, 2 vadné. Na tlf lince jsem domluvila postup při vyřízení reklamace formou příslušného reklamačního protokolu, ke kterému jsem navíc připojila svůj dopis s návrhy řešení reklamace a požádala jsem o vstřícnost při rychlosti jejího vyřízení zejména s ohledem na to, že jsem výrobky kupovala jako vánoční dárky (znám zákonnou lhůtu pro vyřízení reklamace). Obchod mi zboží během 3 dnů po přijetí reklamace vyměnil a zaslal zpět. To je samozřejmě plus. Nepříjemnou skutečností, která de facto všechny reklamace provází, je, že jsem za poštovné zaplatila 270,- korun. A požadovat je, v tomto případě tedy po oprávněné reklamaci, znamená další psaní a čas, to si asi - podle mne - většina spotřebitelů rozmyslí, samozřejmě ve svůj neprospěch. Obvykle se všichni spokojí s tím, že reklamace byla uznána oprávněnou a jsou spokojeni ... Otázkou tedy je, jestli toto nelze v případě oprávněné reklamace řešit jiným způsobem. Např. s dodáním nového zboží, nebo v případě oprávněného odstoupení od smlouvy, tedy v případech, kdy bude reklamace uznána za oprávněnou, rovnou vyzvat zákazníka k zaslání dokladu o úhradě poštovného spolu se sdělením čísla bankovního účtu, na který by pak obchod příslušnou částku poslal. Vím, bylo by to proti ekonomickým zájmům obchodu (ů), pokud ale všechny údajně zajímá spokojenost zákazníků a posílají jim dotazníky, aby mohly zejména kladné odpovědi zveřejňovat ve svých referencích, tak si myslím, že právě tato výše popsaná skutečnost by jim velmi výrazným způsobem zlepšila jejich obchodní postavení v široké konkurenci, protože by se velmi výrazně, a to skutečně ve prospěch svých zákazníků, odlišovaly. Můj názor.
OT
Oldřich Trneček
Výborná a rychlá komunikace. Doporučuji !
R
Renáta
Rychlé dodání, bohužel zboží dorazilo v jiné barvě. Kvalitou výrobku si také nejsem jistá. Zboží hned po objednávce bylo staženo z prodeje....
M
Markéta
Velmi rychle dodáno
Spokojenost.
Velmi spokojená, rychlé dodání,
